Strandpromenad

Nyss hemkommen från en helt fantastisk promenad.. Blev supervarmt, men ick ju rätt raskt.. Inte insett att jag har så nära till stranden, härligt.

Igår fick jag träffa min fina underbara bästis dotter... Åhh ja hade turen att hon va vaken =) Så fin, finner inga ord..
Kärleken där hemma är enorm och hon är en lyckli liten flicka!
♥ Jolie ♥

Igår stack ja även inom mormor och tog en fika med henne =) Skönt d va alldeles förlängesen jag träffade henne, tiden bara rinner iväg från en.

Jobbat massor i helgen, som vanligt när det är jobbehelg, känns som hela helgen bara försvinner..
Tack gode jag är ledig idag så jag kan fixa o ta hand om mig själv.
Har fått min telefon, I´m in love, den är sååå fin.. Nu ska det bara startas med nya sim koortet.
Ringde dem imorse o sa d skulle ta en halvtimme, hmm nu har d gått 4 timmar..

Har ju fått en fin orkidee av sus o christopher, nu ska jag vattna denna fina, hoppas jag inte försör den.. åhh jag har verkligen inte röna fingrar. Men ska ha den i vatten en kvart ungefär har jag hört. Så nu gör jag så =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0