Sunface

Suttit ute på gården i en timme nu och läst, blåste lite kallt med hade världen skönaste filt med mig. så får se om man fått någon färg i ansiktet sen =) Mysigt o avkopplande att sitta o läsa så.. hoppas på en timme imorron oxå..
Fick ju bästa ändringen i mitt schema ever.. =) Så är nästan ledig hela veckan nu kan man säga. Men efter en såhär tuff jobbhelg tycker jag verkligen jag förtjänar d =)
Ahh underbart att vara ledig, verkligen uppskattar min lediga tid.'
Skulle träffat emsan idag, men kanske inte d bästa att ha en övertids höggravid köra hela vägen hit, och jag hade ingen energi kvar efter helgen att ta mig ditt.. Vi får se hur lillan vill ha d o hur länge hon vill vara kvar, men har preliminärt bestämt för onsdag =)
Tänk min bästis får bebis, så himla underbart vackert.. Hon kommer garanerat va min ögonsten från första stund. Älskar Emelie som min syster och detta lilla barn är för mig så himla stort =) Längtar så tills jag får träffa henne.
Så nu är väntan bara dryg egentligen hehe, tycker hon ska va färdig där inne i d mörka rum nu... =)
tryggt hos fina mamma =)
Emsans grviditet får mig verkligen o längta tills det är min tur.. Även om både jag o Nic är överens om att vänta så längtar man ändå massor tills den tiden..
Nu ska jag se ett avsnitt desperate houswives, missar ju imorron då jag sover i köpenhamn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0