Trötter

Igår va jag en av de 7 dvärgarna, trötter!
När jag kom hem från jobb kunde jag inte komma till ro o ta en liten powernap.. Så jag gjorde mina grejjer, läste bok, rensa rabatten tvättade lite o plocka undan! När älskling kom hem gjorde jag mat och han satte upp lite tavlor, som behövdes, helt annan hemma känsla när man får upp lite saker på väggarna.
Efter maten va klockan kanske 6 ochjag höll på och däcka. Klockan 8 gick jag in i sängen för o titta lite på tv, men jag måste ha somnat rätt snabbt.
Så tråkigt då man inte varit hemma på hela helgen. Men nu ska jag jobba ikväll sen ska jag väl vara me i sagan igen =)
Nic va effektiv igår, fixa me tavlor o så, fixade datan så den inte blir sjuk.. =)
Mamma kommer snart till trelle så ska vi iväg o titta på bil till henne... Hoppas där e någon fin! måste handla lite oxå, huh börjar ta slut..
haha igår orkade jag inte handla så jag gjorde ju egna köttbullar (för första gången) =) sen hade vi inget o ha till tydligen haha. så fick bli spaggeti, men d gick d med, blev ju gott.. och mina köttbullar blev kanon, lite mer krydda nästa gång dock!
Fan va vi klarar oss bra =) Snart kommer nästa lön, då får vi handla en ny inredningspryl =) vill ha en avlastningsskänk så ska se om vi hittar någon fin... Egentligen ska vi ju ta tag i sovrummet, men känner nästan nu med tiden att d kan vi nästan ta sist. Där e helt okej inne men vi sover ju bara där. Vill hellre göra d stora rummet hallen och datarummet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0