Tvätt

Att ha egen tvättmaskin är verkligen lyx =) Så idag vaknade jag lagom vid åtta, skänt att jag fick sova ut o verkligen sova gott inatt.. Plötsligt händer det.
Gick ut på vår lilla uteplats och hoppade hopprep, sen tog jag en promenad på 50 min ungefär.
Allt flyter på bra här hemma. Niclas är underbar sambo, vi funkar perfekt.. =D
Helgen va busy, mycke besök i rundor. Men det var en toppen helg om jag får säga det själv  =)
F¨tt mycket fina blommor och en super fin filt (älskar verkligen filtar)
Fick den av catis och det är verkligen min favorit filt. Matchande blå till vår matta, sen fick vi även en kosta boda va, även den matchande blå =D
Tindra fick inflyttningspresenter, en stor låda med cupcakes och jätte fina lillie fee bokstäver att sätta upp på dörren (TINDRA) blev så sött.
haha hon har ju fått massa lådor som hon tycker är så kul o hålla på o organisera, när hon först såg sitt rum sa hon ju - Så viktigt rum jag har. Lådorna är viktiga, fylls med saker, skoj o sortera hit och dit.. Så kul o sitta o lyssna på henne.
Hoppas jag kan få in bilder snart, men min laddare o data sladden till kameran är borta, så hoppas verkligen jag hittar en ny, för jag köpte ju en rtt så fin kamera, som nu är urladdad o obrukbar.. =(
Får ta ta i det där.
Ska snart iväg till jobb, ska jobba med underbara kollegor idag, så det känns toppen, plus jag äntligen ska få stå i bistron =) lite variation förnöjer.
Fått flyttkort som jag tänkte skicka ut, känns old men haha nu när man ändå fått dem kan man ju skicka ut dem.. Kul o få post kan man ju se d som =)
Gjort en inhandligslista till Nic, får se om han hinner fixa d, jag sover ju i sthlm inatt.
Fått lämna in bilen igen, grr... går mig på nerverna.
Min bror är ute o reser en vecka med sin tjej, så lånar hans bil denna veckan, tur för oss att d gick o lösa.
dax o börja göra sig iordning =) Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0