Astma

Är inne på vecka 4, snart fem med att inte känna mig helt frisk. förra veckan va jag hos läkaren för jag började bli orolig för den långavariga förkylningen men mest för mina smärtor i bröstet.
Jag gjorde en röntgen på lungorna och den va bra. Jag fick dock astma medicin och host medicin.
Mina bröst smärtor har bara förvärats sedan läkar besök o jag hade planerat att ringa läkarn idag för o boka ny tid.
Igår när vi va hemma hos nics föräldrar fick jag som vanligt en alergisk reaktion (troligtvis katten) så jag fick det allt tyngre att andas, så när jag kom hem inhalerade jag astma medicin och jag fick snabbt lättare att andas. OCH mina bröst smärtor minskade kraftigt.
Blev dock väldigt skakig av denna medicin vilket är lite obehagligt.
Idag trotasde jag min vad jag trott är en långvarig förkylning och gick ut på en rask promenad.
Ganska snabbt kände jag att det blev tungt för mig att andas.

Läkaren hade sagt att det är möjligt jag reagerar på denna våren då pollen är riktigt högt.

Jag tror jag konstaterat att det är så. För nu rinner näsan på och jag är tung i andning.

Min förkylning som det var från börjar är nog borta och jag har helt enkelt allergi nu.

Dax o inhalera 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej vännen!! Den astma medicinen hade jag oxå,och fick den för jag hade trånga luftvägar när jag var förkyld.Hoppas allt e bra med dig..Kram

2012-05-24 @ 01:50:04
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0