Första utgången

I Trelleborg =)

Wohoo jag e faktiskt super pepp. Har jobbe helg men börjar inte förren 15.22 imorron så d ska nog gå bra! Tyvärr glömde jag handla resorb, jäkla mög.. Får hinka vatten ist. =) För ikväll kommer bli en bra kväll..
Känner mig fin =) Ska passa på o ha riktigt höga klackar, kommer säker göra jätteont.. Men vill man va fin får man lida pin..
Strumpebyxorna gick sönder, haha så kallt kommer d oxå bli!

Sus o Vera ska komma hit o inviga kvällen i trelle med mig =)
Sen ska Jonna och hennes vänner vi oss vad denna stad har att erbjuda :P

Vi blir sju stycken totalt här hemma hos oss. Börjar kvällen med massa sushi, erfekt festmat må jag säga, o guuuuh så smarrigt!

Kommentarer
Postat av: Vera

Tack för igår =) Skit skoj!!

Detta måste vi göra om.

2012-05-06 @ 13:29:54
URL: http://veroniique.blogg.se/justme
Postat av: Elin

Hoppas du hade en bra kväll älskade syster!

Puss

2012-05-07 @ 09:49:22
URL: http://Elinjepson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0