Fullrulle

Har haft fullt upp i flera dagar i sträck nu. nu äntligen är jag ledig i En dag =) men oj va jag ska mysa. hehe
Idag har jag tagit hand om d sista inför en sak, vilket gör mig otroligt glaaad =D

Imorron kommer ILVA och levererar vår nya soffa o tar den gamla med sig.. Hoppas nu detta blir bra haha.. Sen får man ut o shoppa lite nya kuddar till vår nya soffa som vi ska använda väl! Riktigt bra när man får folk hem oxå så kan alla sitta, iallafall betydligt bättre än vad som görs nu! Skrutt soffan ska äntligen BORT!

Ska ta en skön dusch nu o få bort jobb o uniforms doft.. Som man säkert bara själv tycker man har hehe... Men d rensar o inviger ledighet!

Ikväll ska jag göra kyckling med röd curry! Bra jag sa d, för kycklingen måste ut ur frysen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0