Garderob

Vår garderob va ett bombnedslag på riktigt... nu har jag iallafall städat upp lite där inne så man kan se golvet! =D
längtar tills vi köpt våra byrår så vi får ordentligt iordning.. Varför ska allt va så dyrt?! åhh

Sitter o kämpar med en överaskning =D hoppas detta blir superbra!! Gäller o ligga i!

Ska snart dra iväg till Stockholm igen, sen imorron när jag kommer hem kommer troligt vis Emelie Robban o lilla Jolie o hälsar  på hemma hos oss =) Ska äntligen få visa hur vi bor =)
Plus jag får gosa me bebis :P tiden går så fort o hon växer som en toka! Vad jag förstår e hon ett litet matvrak =) Som tur e har jag en bästis som e expert på o ta foto på lillan o sedan skicka vidare =)
Åhh längtar tills imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0