Blivit sjuk

Då va d minsann min tur, tänkte väl det. Tindra har varit kass o Niclas va ju jätte kass. Tänkte inte ska väl jag klara mig ;)
Nu ligger jag hemma från jobb, känns dock fortfarande som om det inte helt bryter ut. Men tänkte lika bra att stanna hemma så kanske man slipper bli super duper sjuk. Vi får väl se.
 
Jag har by the way fått ett asbra schema ju, som jag njuter av detta. ahh dec blir en BRA månad. Tänk så mycke det kan påverka en.
Hemma tid, precis vad jag vill ha och behöver.
 
Min pappa o syster kommer hit på lördag. Va inte igår jag träffade honom. Kan ju säga att han ska träffa Niclas för första gången... :/ lite sorgligt men ja nu e d såhär. Ska iallafall bli kul att de kommer o hälsar på o får se hur jag har det.
 
Idag har dagen bestått av soffa och film, Jag bara älskar Tarzan, såg den för bara någon dag sen, men ville se den idag igen. Grym film med skön musik.
 
Vi har fått lite gjort, Vägg klockan är uppe samt lite tavlor fick komma upp på väggen. Vilken skillnad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0