Glada nyheter

Jag har blivit ledig från jobb 22 23 24 24 26 dec :D åhh så otroligt mysigt.
sen även ledig nyår och dagen efter börjar jag inte förrens kl är 21 på kvällen :D
 
Härligt, o sen efter detta är det ju bara två veckor kvar till egyptenresan... wihooo
 
 
 
wohoo vänner o familj allt hinns med i jul. Samt lite underbart julmys med min älskade sambo :)
Jag ska göra det så fint här hemma... japp japp.
Åhh va dkliar i fingrarna, vill ju börja pynta redan nu.
 
Måste hitta stjärnor till våra stora fönster..
Samt ut o köpa till advetnsljusstaken. För snart är det advent ;)
 
O just det, mitt i allt detta blir jag ju 27 år oxå minsann... haha otroligt man nästan glömmer sin födelsedag nu.
 
 
Måste boka in en inflyttningsgalej OCH lite kalas för släkten... shises tiden rinner bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0