Ingen ork

Fasiken va jag e seg i livet just nu.
Tycker jag knappt e hemma o gnäller för jag jobbar mycke. :(
Hinner knappt träffa varken sambo vänner eller familj.
 
Längtar tills egypten som attans, känns som jag behöver komma iväg.
 
Imorron kommer mitt lilla lyckopiller hit, Jolie och Emsan :) Härligt, inte sett tjejerna på nån vecka, har inte ens koll på det.
 
I helgen har jag jobb helg. Men ska nog lyckas hitta på nått på lördag ändå, jobbar som vanligt många timmar men tänkte åka hem till emelie o robban för o umgås med vännerna, eller så drar jag o Älskling på bio o ser twilight ;)
får nog se hur det känns på lördag minsann o ta ett beslut då.
 
Tjejerna har kommit hem från NY så blir till att träffas på ett glas vin eller två o snacka då det känns som en evighet sen vi alla sågs.
 
 
Sen ska ju dessa jädrans tandläkarbesöken ta upp ytterligare två av mina lediga dagar.
 
sattan va gnällig jag e, måste ta tag i detta känner jag. Men hur? Känns lite som jag kört fast.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0