Twilight

Jag och Honey va o såg twilight part två på bio häromdagen... FANTASTISKT
Vilken film.. Både han o jag älskade den o tyckte den va riktigt kul o se.
Rekomenderas! ;)
 
Sen va det super mys o gå på bio, längesen vi gjorde något bara vi två! Mysigt med lite kvalle tid med den man älskar!
Snart kommer han hem från jobb, e dagen redan slut??
Det är nu helt möörkt i lgh o ja jag har legat i sängen hela dagen.. :P
 
Vi ska iväg o storhandla, jag ville följa med o få lite luft. plus Niclas glömmer alltid så himla mycke!
 
Slut i kylen o inget att små äta på ;P haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

Han som köpt vårt hus flyttar in siste feb, så det är lite halvt panik innan känns det som.
Vi har inte hsft med trelleborg i tankarna eftersom allt ska funka med skola osv och närheten till båda föräldrarna MEN när vi valt till trelleborg för skojs skull har vi hittat jätte många fina hus i bra prissklass. typiskt!!! känns som mäklarna själv valt att låta det dö ut helt både på sommar och jul så dem kan få semester =(

2012-11-20 @ 11:15:19
URL: http://missflingan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0