1,5 vecka

shises var har veckan tagit vägen, vi har redan haft Tindra i 1,5 vecka. galet känns som om vi precis fick hem henne ju :(
Idag hämtade jag o mammsen henne på dagis efter femårsgruppen, o hade en mysday. Fika shoppingrunda (utan shopping) sen middag hemma hos mamma o elin.
 
Här e jag med syrran :)
 
 
Tindra ville såklart vara med på bild o klämde in sig :)
 
Imorron ska jag ha en heldag med emelie och Jolie, efter nic slutat jobba kommer även han, han känner han behöver en joliedos :)
Blir en lugn o mysig kväll med vänner, hem tidigt tyvärr för måste åka in till jobb redan 5.30 blir upp en lördag kl 5 inte illa. hua :( kan säga det är rätt mycke ångest. Är ändå glad det går bussar... iallafall nått.
 
Nic har haft så mycke o göra på jobb senaste tiden o deckar innan 22 på kvällarna, lite trist men man ser han behöver det. Såhär sitter jag :D
Idag har jag fått putsat alla fönsterna, så jäkla gött. speciellt nu på kvällen när man slipper störa sig för man bara tänker på smutsen.
 
dax o borsta tänderna..
 
puss

Kommentarer
Postat av: jenny

tror det var du som kommenterade min blogg? =)
vi har inte hittat nytt hus än, letar som galningar. överallt runt malmö kan man säga... inte för långt bort men rätt öppna för förslag =)
dock inga parhus/kedjehus utan störra gårdsliknande :)

2012-10-23 @ 11:55:40
URL: http://missflingan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0