Gick så snabbt

Denna helgen gick i räser fart ju :(
 
Känns som ångest när man bara är ledig varannan helg :(
 
Igår va vi ute en hel dag i skogen, varmt o skönt med lite bitande kyla. Sen grillade vi korv o bara mös. Riktigt mysigt va d.
 
Idag blåser det ju rejällt ute, låter nästan som storm. Stolarna ute på balkongen flyttas runt.
 
Jag har köpt en ny jacka :) en bomerang som jag har velat ha i flera år. Vi va på Emporia i lördes (big mistake förövrigt) Gick in på bomerang o såg den färgen o bara för direkt, så ja jag köpte den. Jag som inte skulle ha nått haha.
Vi skulle dit för o köpa jacka till Nic, som tur e så hitta vi en till honom oxå ;)
 
Asså jag borde sätta shopping förbud på mig nu.
haha jag går o gnäller för jag vill ha en diskmaskin men tycker det är dyrt. så går jag o köper en jacka som kostar mer än en diskmaskin. jaja här prioterar vi :P
o jobba extra kan jag inte heller, fattar inte vad som hänt med mitt schema men jag jobbar som en toka lååååånga pass. Längtar tills vi ska byta grupper kan jag ju säga, för min känsl helt värdelös.
 
Är iallafall superglad för min jacka o känner att det var okej o una mig den. Jag har faktiskt suktat efter denna jackan i flera år så jag vet ju att jag vill ha den. JAG ÄLSKAR MIN NYA JACKA :)
 
Porto Red
 
Denna färgen har jag valt :) Jag är faktiskt riktigt glad för mitt köp.
Kanske lite ångest men ja det är bara bra för då har jag inte tappat kontrollen över pengar faktiska värde :P
Nu kommer jag vara varm o go i flera vintrar framåt :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0