Ladies Night

Märktes att det var längesen jag var ute o parta, fy va seg jag va imorse..
 
Igår var jag alltså på Ladies Night med dessa underbara pinglorna
 
Photo: Ladies Night with the best ladies
 
Vi startade dagen med jobb, gick hur bra som helst o vi hade en riktigt bra tur faktiskt, precis så som det ska vara. Sen snabbt iväg o handla inför kvällen. Jag behövde blannevann o tilltugg till kvällen. Även fixa blommor till kvällens värdinna (Carro)
Jag tog bussen till skvadronsgatan o gick in på netto, när jag stårr där o lägger upp mina varor som enbart innebär fest så sköljer en våg över mig av mitt "gamla liv" Jag bara får en sån riktig flash back, jag fylls faktiskt  av lycka. Det var en riktigt kul tid. Men sjukt hur kroppen min bara gick tillbaka o alla känslor dofter rutiner m.m kom tillbaka. Kul upplevelse.
Sen tralla jag hem till Carro och fick för första gången se deras lgh, åhh vilken fin en, som en labyrint med stooora härliga rum.
Vi gjorde oss iordning och började med maten.
 
Pernillas förrätt blev brushetta
Carro o Catis huvudrätt blev lax med grönsaker
Julias efterrätt blev blueberry cheesecake
O sen hade vi mina till tugg med snittar o annat snacks, vilket egentligen inte hade behövt inser vi såhär på efterhand :P haha typ allt är kvar hos Carro av denm biten.
Men guh va gott alla rätter va, riktigt trevligt me sånt här knytkalas, 10 stjärnor
 
Drog till Arenan och hade en askul ladies night. Måste dock säga att förra året var bättre show, men detta året hade bättre drag. Helt klart repris på detta nästa år..
Vi drog sen till Swinginn, som levererade. Bra musik o bästa sällskapet. Kunde varit utan alla dreglande MÄN men men man får suga åt sig eller nått :P haha
jag tog bussen hem till Trelle 01.18 och va hemma vid 2.30
Perfekt kväll och jag är så lyckligt lottad och känner mig galet tacksam för allt jag får vara med om tillsammans med alla mina fina underbara vänner.
Har minnen för livet med er alla.
 
Nus ka vi hem till Jonna och Robin (Nics syrra o sambo) för o få se deras nya lgh o bli bjudna på mat :D perfekt en late dag som denna.
 
Va förresten på xxlutz idag, köpte en spegel som står på golvet samt lite goda doft spridare.
 
Imorron får vi ta tag i o putsa fönsterna :)
Kvällen har blivit riktigt fint efter att ha regnat en hel del, inte så värst kallt heller ju. Det gillas. Vi har faktiskt en riktigt fin höst må jag säga..
 
Photo: Myyys!!
 
Photo
 
haha så kass kvalite, blev ju iphone bilder hela kvällen o ingen tid för o mecka.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0