Nytt

Igår fick jag besök av Emelie o Jolie. Asså denna ungen är fortfarande så snäll lätt o underbar så jag undrar lite när hennes inre babymonster kommer vakna :P haha Vi hade en super mysig dag, o jag fick visa vårt nya hem :)
Blev igår snackat om en massa gamla minnen, kul det där när den ena kommer ihåg något o den andra nått annat, så blir det sånna åhh juuuuust det moment :P
 
Åkte med tjejerna in till Malmö så dropa dem mig på IKEA, där möte Nic mig.
Dax för lite shopping.
Det blev en hylla till Tindras rum, guh va bra vilket lyft.
Dock blev det tyvärr inte mer för vår inspiration försvann där så hennes lilla rum kommer fortsätta stå tomt, for now. Men det stora rummet är verkligen jättefint nu, bara tavlorna som ska upp.
Vi köpte sen saker till vårt sovrum, super för nu är det lite mer mysigt o gå o lägga sig.
nattduksbord
dubbel byrå
nattdukslampor (ILVA) inga skärmar ännu för jag hittade inga jag gilla 100%
Sen köpte vi fina tallrikar som är lite roligare o sätta fram när man bjuder hit folk.
köpte lådor för mig att ha på toaletten
o massa ljus såklart, ett måste nu när det är mörkt och ruskigt. Vet inte hur många ljus det går åt här hemma varje dag.
 
 
 
Emma
 
 
BILLY Bokhylla IKEA Flyttbara hyllplan; anpassa avstånd efter behov.
 
Får ta tag i o lägga in bilder på detta sen, men just nu e d inte klart så d får vänta. :)
 
Snart iväg till jobb, blir några svängar till kph idag o sen sova där.
 
Förresten har ni något bra förslag där de har fina skärmar? let me know.
 
Beställde hem lite nytt till alla här hemma oxå, mest till Niclas, men även något till mig och Tindra.
Blev super bra pris med rabatten. Hur mycke kläder som helst ju. Sen får vi bara hoppas att det är lika fint som det ser ut på bilden och att stl passar ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0