Weekend med lillasyster

Nu ska jag snart dra iväg o jobba :) Blir till att ha en hel helg i sthlm tillsammans med lillasyster :)
Mysigt.
Datan är med, hoppas vi har någon film på den för vi har planerat film mys på hotellet, ut o gå i stan kanske hitta något fint, äta gott, jag tror det blir vapiano igen för det var en höjdare förra gången med nic o tindra.
 
Ska bli riktigt fint med syster mys. ♥
 
Igår hade vi ju film visning här hemma, kanon, nu har vi sett alla tre. :D Faktiskt väldigt bra. Trodde jag aldrig jag skulle säga.
Men ärligt dem e ju så lååååååånga.
Fast nu när man va lite mer insatt o koncentrerad så kändes de inte långa, då va d bara bra de inte tog slut.
 
Nic är supernöjd :)
 
Vi fick visat vårt nya fina hem, som verkligen är Hemma :D
 
Nää nu måste jag packa en väska
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hon har börjat växa upp min lilla groda.... Otroligt vacker!
Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0