Wii

Regnar helt för mycke för mig o ta mig ute, iallafall då jag inte har rätt kläder.
Så dagens motion fick bli en halvtimme nonstop av letsdance :)
Sen gjorde jag plankan 30x3
jepp jepp..
 
Idag blir det o jobba 11 timmar på det så lite lagom lätt. Slutar tolv inatt, jag har lite problem med det, super trött redan vid 21 då har det varit mörk länge o man har redan jobbat ett par timmar.
 
aja ska väl överleva denna dagen oxå :)
 
Skulle ju duscha men då har Nic pillat på slangen, han tar av den när han fyller tindras badbalja, så nu när man duschar sprutar det vatten åt alla olika håll o inget i silen, inte lätt o duscha då så fick bli en riktig snabbis.
 
Nu mission städa sen göra sig redo, o just d, frulle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0