Fina kvällar

Åhh så skönt det var att komma ut ur lgh igår kväll... Man inser inte hur instängd man bli här förren man kommer ut o kan andas.
Sus o Chris hämtade upp mig så stack vi iväg o hämtade pizza för mys hos Emme o Robban.
Jolie var i sitt esse, vilket strålande humör.
Denna ungen är ju helt fantastisk.
 Jag fattar inte hur hon kan vara så perfekt. :) min lilla älsklings unge.
Hon sov inget från det att vi kom till att vi gick. vi gick väl hem vid 00.00 ungefär. Inte ett enda gny utan bara massa bus o smile.
Åhh det bästa var när jag höll henne o chirs skulle busa med henne så borrar hon in sig i mig. Hon har ju börjat o dra upp armarna mot en när man ska ta upp henne, så när hon borrade in sig så kramade hon samtidigt om mig. Shises mitt hjärta smälter.
Sen kan man bara sitta o prata med henne o hon lyssnar o bara suger in allt.
Hennes smile är ett killer smile...
 
Hon är en lycklig liten tjej, precis så som det ska vara.
 
Vi spelade mexican train, 7:an o hade lite tjejsnack :)
Trevlig kväll som alltid.
Och jag är en lycklig tjej som har så fina runt om mig....
 
Idag har jag redanb putsat rutorna i vardagsrummet, check.. skööönt
dessto mer man städar dessto mer unser man hur mycke det är kvar. Och det är rätt svårt o städa när allt är inne i lgh.
Nu är det dax o slipa på de ställena jag spacklade igår :)
 
O just det, i eftermiddag ska jag på afternoon tea party hos Vera. Ska bli skoj o se vad detta är för nått. Hon har planerat o pysslat mycket så ska bli riktigt skoj o komma dit. Plus jag har aldrig varit i hennes o Fredriks lgh så ska ju bli skoj o se hur hon bor. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0