Höst

Något av det bästa med hösten måste ju vara dess underbara kläder. Älskar höstmodet.
Idag ska jag ut på jakt efter ett par nya stövlar eller stövletter. inte bestämmt mig. Blir nog stävlar, bruna vill jag ha.
 
Sen kanske någon snygg kofta o sjal.. får se ska bara iväg o strosa o unna mig lite kläder.
 
Tindra åkte till sin mamma igår, känns tomt hemma nu. Jag vaknar dock som vanligt tidigt fast vi är barnfria.
Innan Tindra åkte igår sa hn att veckan har gått för snabbt kändes ju så kort, ville stanna. Mysigt o höra. Vi har haft en underbar vecka med massa skoj bus o lek. Och hon har haft semester hela veckan :) Så det har varit en glad tjej hela veckan.
 
Igår bakade vi bullar. Måste säga att vaniljbullarna blev ju onödigt goda för nu kan jag inte låta bli dem haha.
 
Photo: Vaniljbullar och kanelbullar
 
Kan inte koppla av för jag vet inte hur vi ska göra med lgh. Var vi ska ställa alla möbler o tämma denna o sen vänta för o få vår nya.. åhh ångesten är enorm. stressande till tusen.
 
En vecka kvar på sin semester har min älskling, jag har två. Så vi har nu en veacka till bara han o jag. Vad ska vi hitta på? får inte kosta för mycke pengar. Har ni några fina förslag?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0