Inga skor

Hitta inga som jag gillade alls. Hittade typ inget faktiskt. Endast en sak.
En riktigt läcker kavaj i kul röd :D Älskar den.
Så den kommer vara så grymt snygg med de bruna stävlarna som jag letar efter ;)
 
Imorron åker vi in till stor stan för att leta stövlar till mig. Sen åker vi hem till mams o sis för middag ;) perfekt.
 
Ahh just d, dagens absolut bästa måste vara. dadaduuuum
Nic köpte en våg, ska komma igång med träning.
Jag riktigt mådde piss för o ställa mig på vågen. Är ju mycke medveten om att jag lagt på mig några kilo. Beådrade strängt niclas att inte titta, andades djupt beredd på o må piss kass. Men halldedar. Va ju inte alls så farligt som jag trodde, inte alls farligt. haha så jag mår super nu. Har levt på+ det hela dagen. Visst har jag gått upp några kilo.
Men inte alls i närheten av det jag trodde. Men oj nu ska vi ta tag i detta. Dags o trimma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0