Jäkla helg

Denna helgen skickades min sambo iväg på utbildning, jaja men trevligt kunde ju inte ha blivit en mer perfekt vald helg, grrr :(
 
Så här går jag nu hemma, små packar och städar.
Tindra lämnade oss för denna veckan och jag har börjat ta tag i hennes rum, hua va där måste rensas, inte klokt vad hon samlar på sig smått skräp, minsta lilla papper trams ska sparar o läggas i någon låda... :P Blir stor rensing inna  nya rummet :) Å denna gången ska vi verkligen ta tag i hennes rum, o göra det mysigt.
Vi har inte bestämmt oss för om vi ska köpa en tv vägg eller nattduksbord med lampor . hmm var ska man börja?
Vill ju mysa till sov rummet men samtdigt så är det mer tid man spenderar i stora rummet.
 
Vi får se hur det blir helt enkelt.
 
Saknar honom massor, åhh känns så ensamt. Inte alls vill jag vara utan honom nånsin. Kom hem....
 
Imorron tar jag tag i alla fönster som ska bli rena. Igår tog vi spisen.
Sen är det toa sen är ju allt det jobbiga  faktiskt klart. Resten ska nog gå snabbt.
 
Har förresten fått av hyresvärden en extra dag. Så vi har besiktning på tisdag efter jobb. Puh vilket ger oss hela lördag så min panik har lagt sig. Synd bara man inte kunde fått reda på detta tidigare liksom :P
 
Imorron blir det mys med fina vänner... :) Komma bort från detta kaos, ja tack!
 
 
Miss You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0