Sagan om ringen

Jag har ju inte sett dessa filmerna, lyckats somna varje gång jag försökt :P
MEN igår tog vi tag i det. När jag o Cati va i Nya zealand så sa vi att vi måste ju se dessa filmerna när vi kommit hem, haha tiden går fort men igår såg vi alltså ettan.
Fyra timmar lång.
Niclas var nöjd, han har ju tydligen sett filmerna en 12 gånger (han e helt galen)
O ja jag får väl erkänna att jag fattade mer nu, va mer insatt o intresserad. Det intresset fanns inte för 10 år sen.
kul o se hobbiton, ser verkligen ut så o den lilla byn gör en så glad.
 
Snart får vi se tvåan, ska inte gå alls så lång tid utan verklgen snart :)
 
För vi tre har bestämmt att vi ska se hobbit filmen på bio när den kommer ut, och då måste vi ju ha sett alla tre filmerna som redan finns innan dess.
 
Idag har vi fixat lite mer till flytten. Vår garderob är nu helt tömd och rensad :)
Nöjd till tusen. Den är även städad så den kan nu checkas av :)
 
Mest skåp o garderober som ska tömmas, de storta ytorna går ju snabbt o städa.
 
Många som faktiskt kan hjälpa oss, är chokad o otroligt tacksam för all hjälp vi får på måndag. (nästa måndag)
 
Fick igår reda på att som körsbäret på glassen av denna flytt så kommer niclas vara borta hela nästa helg. Japps han ska på utbildning i sthlm. wihoo perfekt. Skicka iväg honom vår flytt helg.. gaaah
 
Vi löser det nog :) Får göra extra mycke nu dagarna innan han åker. Så får man leva i tråkighet haha får åka hem till andra helt enkelt.
Inget kul o bo i lådor ju.
 
Idag kommer Tindra :) full rulle denna veckan. Skönt jag har semester fortfarande.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0